editoy 6/1 '19 posted

• "컴퓨터 에이전트는 반응 시간이 인간의 반응 시간에 필적하도록 늦어진 경우에도 인간과 잘 경쟁했다"고 연구자들은 쓰고 있습니다.
• 득점되는 포인트에 대해 이러한 질문에 대한 답변을 확인하는 것으로, AI 에이전트는 1 명의 플레이어를 적의 기지에 향하게하면서 또 한 명의 플레이어를 적의 깃발과 함께 후퇴시키는 등의 사전적 전략을 고안해낼 수있었습니다. 그 팀 메이트가 그걸 자신의 기지에 버렸을 때 깃발이 다시 생기고 다른 쪽 끝에서 즉각적으로 탈환할 수있음을 알아서 입니다.


Google’s DeepMind AI lab has been hard at work creating programs to take on human players across…
Google's DeepMind AI Takes Down Human Players In Quake III's Capture The Flag Mode [kotaku.com]
Although the result looks like collaboration, the agents achieve it because, individually, they so…
DeepMind Can Now Beat Us at Multiplayer Games, Too [www.nytimes.com]
Deep-learning algorithms have already mastered games like Starcraft to beat humans, and now they…
DeepMind’s AI has used teamwork to beat humans at a first-person shooter [www.technologyreview.com]
The AI agents started out doing random movements, but after…
DeepMind AI uses teamwork to defeat human 'Quake III' players [www.engadget.com]
Enlarge / Representation of some of the behaviors developed by the FTW…
Quake III Arena is the latest game to see AI top humans [arstechnica.com]


Login to comment