ment 2/12 posted

• 2018 년 게임은 소비자의 평균 지출의 56 % 가까이를 차지했습니다. 이것은 iPhone 당 총 79 달러 중 44 달러입니다.
• 애플이 아이폰 판매가 둔화 된 것으로 보고되면서 매출을 계속 끌어 올리기 위해 서비스에 더 많이 기대게 됩니다.
• 엔터테인먼트, 음악, 소셜 네트워킹, 건강 및 피트니스와 같은 다른 카테고리에서도 지출이 상당히 증가했습니다.
• 그러나 구독 기반 앱이 상위 차트를 지배하는 범주를 포함하여 게임 외부의 범주에서 더 큰 성장이 있었습니다.


Apple’s push to get developers to build subscription-based apps is now having a notable impact… US iPhone users spent, on average, $79 on apps last year, up 36% from 2017 [techcrunch.com]
iPhone users in the United States spent an average of $79 on App Store games and apps in 2018… Average U.S. iPhone User Spent $79 on Apps Last Year [www.macrumors.com]
As Apple looks to increase Services revenue from existing iPhone users, new data from Sensor… The average iPhone user spent $79 on apps and subscriptions in 2018, new data shows [9to5mac.com]
Do you have an iPhone or iPad that’s looking a bit sad because you haven’t installed any… 7 paid iPhone apps on sale for free on February 11th [bgr.com]
Harvard Law Distinguished Fellow Vivek Wadhwa discusses Apple’s crackdown on apps and Germany’s… Apple warns app developers to stop snooping on users [www.foxnews.com]


Login to comment

Open Wiki - Feel free to edit it. -
2/12 answered 2/12 edited

























permanent link

Login to comment